https://test334455.webnode.cz/l/jjjj/

Emoce prodávají. Ano?

03.10.2023
Emoce prodávají. Ano?Pokud jste sledovači reklam anebo pokud ani nejste, jste prakticky všude pod vlivem tlaku na emoce. Ne na logiku. Ale emoce jsou tím, co rozhodne ve finále, že se rozhodnete, jak rozhodnete. I ten, kdo se jeví jako bezemoční, má své libůstky a bažení. I rozesmáté tváře šťastných lidí způsobují v nás předpoklady něčeho. Např. budu také šťastný, když…

 

Být ale emoční v obchodu nebo například ve sportu, ovlivňuje to ne vždy pozitivně průběh, hru i výsledek. Zkrátka, můžete se nechat "unést".To samé je v podnikání jako realitní makléř. Jsem součástí obchodu a od samého začátku co tuto činnost provozuji, kladla jsem si jednu otázku. 


Jaký vliv může mít moje profese kouče na mou profesi realitního makléře? 

Řeknete, je to jasné, je to jednání s lidmi. Tak k tomu se dostanu jindy, neb pokládání otázek ano, ale ocamcaď pocamcaď ☺️

Je to ale především jednání se sebou. Pokud totiž emočně reagujeme, tak, že se v nás zvedají např. negativní emoce, svědčí to u koučinku i u realit o jednom.


A to je naše nezpracované téma. 


A pokud jsem kouč, o to rychleji a lépe se mohu dostat u sebe k původu, co mi pije nebo pění krev.
Lpění na přesném výsledku dle mých představ? Může ovlivnit moji schopnost dobře vyjednávat. Štve mě nespolehlivost lidí? Pak je to v rezervách mé tolerance, předpokladu lidského jednání a umění se s tím vypořádat. Otevřenost či hranice? Umění říci ano či ne? Nebo mít více řešení?
Emoce prodávají, ale pokud nekoučuji vlastní myšlenky, zaplatím školné mými penězi.


Chcete pomoc se zpracováním “vašich” témat? 
Pak vyplňte kontaktní formulář. 

 
S hezkým pozdravem, Jana :)